=)

Börja med att säga till Kim...Vad va det jag sa=) Vem kan motstå dig? Jag tycker absolut att du ska tacka ja.. Lev livet nu när du e ensam.. Passa på! Kör hårt gumman min!! Love you!

 

Möbleringen är ju en smaksak.. Själv så blev jag nöjd, Nicke tyckte det var fint när han väl såg det..hihi. Han brukar inte va så snabb på att märka sånt. Simon där i mot såg det direkt, och han tyckte det blev jätte fint. Vi har haft vitt där ett tag, så nu slängde jag in lite rött i det hela och bytte till vårgardiner. För en gångs skull köpte jag inte en massa nytt bara för jag möblerar om lite. Men vem vet.. Ska ju strax in t stan=)

Såhär blev det i alla fall..

 

 

 

 

 

Vid fyra tiden bar det av en snabbis t Intersport.. Detta blev köpet..

Mina..

 

 

Ollis..

 

 

Nu ska jag bli gul & blå... 

 

Hej hej


Kommentarer
Postat av: madeleine

så snyggt det blev !!

Du är duktig du :)



syns snart :P

KRAM KRAM

2009-04-02 @ 10:07:31
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Fy fan va grannt det blev Sofie.. Så jävla läckert. Å vill du veta en sak? Det mönstret du har på gardinerna, det har jag på mitt duschdraperi :) hi hi...



love you 2

2009-04-02 @ 12:06:18
URL: http://www.kimstolpe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0