Valborg!!

Jaha, då var det Valborg idag. Å vad händer då?? Vi är lite så.. Antingen dit eller dit.. Kan aldrig bestämma oss som vanligt =) 

 

Sitter nu å väntar på "tjockisen" ska bada klart. Hon tar alltid en jäkla tid på sig.. Hihi.. Legat i badet i 1 timme. Ja jag säger ja de. 

 

Igår var ja å Madde en sväng inne i Kristianstad. Hittade som vanligt lite på Hemtex till det nya =) Längtar som bara den. Har nu hittat tapeter jag ska ha i köket, tvrummet och sovrummet. Ska bli så skoj !! Är så skoj o prata med Nickes underbara syster om det, för hon tycker verkligen att det är jätte skoj också, å det gör mig så glad =)

 

Nu ska jag upp å hämta "tjockisen" så ska vi ut å gå ..

85 dagar kvar !!


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Hej darling..



tack för komplimangen ;)



ha en riktigt bra valborg själv. får träffas när jag kommer ner snart.



puss puss

2009-04-30 @ 14:37:44
URL: http://www.kimstolpe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0