Fredag!!

Nu har jag precis varit och solat. Helt underbart var det..
Så nu är man människa igen.

Ikväll är det dax än en gång för ett avsnitt av let's dance.
Och som vanligt så blir det ett par där..
Denna gången då Niclas och hans guldbagge=)
Vilken kommer då att ta hem hela tävligen??

Laila är ju väldigt duktig, precis som Morgan..
Magnus blir också bara bättre och bättre.
Tänk alla hans kilo hoppar omkring på golvet. Inte illa!
Niclas ligger tätt efter..
CJ  och Elisabet är inget för mig.
Så jag tror det kommer att stå mellan Laila och Morgan. Hoppas på det i alla fall.

Sen är det ju "SÅ SKA DET LÅTA" ikväll med. Varför ska det alltid krocka?!
Jaja, det går ju imorgon också så det får bli att kolla på det då.

Nu är det tid för att vika tvätt och greja inför kvällen.
Snart kommer min kärlek hem =)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

näädå det är inte farligt

det var ju dig jag träffa =)



Å så ska det låta det missade ju jag :P

Hörs imorn å kanske rent av ses =)

KRAM

2009-02-27 @ 22:50:10
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0