Broby

Då  ligger jag och Nicke på golvet hemma hos mina föräldrar. Jo, dom har soffa..
På tvn är let`s dance i full gång. Just nu blondin Bella, som jag inte gillar. Så då passar jag på att skriva här.
Vi har precis ätit en go förrätt och huvudrätt, så nu vilas det lite innan kaffe och efterrätt.

Vilken tar nu hem det i let`s dance?
Jag håller faktiskt på Magnus!!

Annars idag har jag haft Madde på besök typ hela dagen. Vi, eller jag i alla fall tvättade Saaben, fikade bullar och kollade på tre kronor=)
De skulle komma en kille från Landskrona idag som skulle titta på bilen. Han hade typ bestämt sig för att köpa den. Men dyker han upp??? Nää då.. Men det spelar ingen roll. Nu är den såld. Eller snart i alla fall. Ska ju ha in pengarna på kontot först..

Nä nu ska jag återgå till mamma, pappa, poffer & min lille Nicke=)

Ha en trevlig fredag kväll...

 

Förrätten

 

Huvudrätten

 

Efterrätt


Kommentarer
Postat av: madeleine

jag hoppas oxå på magnus å annika helt klart =)



Jess det har varit en himla trevlig dag

tycker jag !!



Ha en super trevlig fredakväll



KRAMAR

2009-03-27 @ 21:40:17
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0