Ikea & Intersportfynd!!!

Usch, nu är jag helt slut.. Vill bara gå och duscha, sen krypa ner under täcket. Men nää..
Igår körde jag och Åsa till Ikea. Jag skulle ha en Malm byrå med sex lådor, som självklart var slut.
Överkastet jag skulle ha fanns inte heller, så det fick bli ett annat.
Sen blev det bara lite ljus och ljusstakar. Eller mycket ljus..
Lite toa och köksgrejer.
Sen när jag kommer hem så kollar jag på Ikeas hemsida om byrån kommer in igen.
Då fanns den på lager!! 
Så går det när man inte kollar. Men vi ska ändå snart dit igen, så den får följa med hem då.
Idag var jag med Emil inne i stan.. Blev en rätt billig tur, tills dess att jag hittade en snowboard 
till Oliver. 
Men försäljaren var snäll, han gav mig 70% fast det bara var på vuxen brädorna.
Säsongen är ju över nu sa han.. Och självklart tackar man ja till det. Blev ju 600kr billigare=)
Tack!!
Så nu på lördag blir det att åka till Vallåsen.. Han har varit på den hela tiden sedan han fick den,
och hade det varit snö ute så vet jag en som hade varit ute tills man fått bära in honom=)
Nä nu är det äntligen dax för duschen. Ska bli gott!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

då hittade du en del ju =)

fin byrå !!

kram

2009-03-04 @ 20:06:54
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0