Nu så...

Nu så ska jag skriva ner lite här.. Har fått lite skäll att jag inte skrivit på länge, men det har varit väldigt mycket..
Men nu är jag tillbaka!!
Fredagen den 6 Mars var jag inne i Kristianstad och letade efter en snowboard till Simon & Oliver imed vi bestämde oss för Hestra.
Detta blev resultatet...
Oliver skulle ju såklart ta kort på den direkt=)
Senare på kvällen kollade vi in priser mm och så blev det en pizza på det..
Lördagen den 7 Mars var vi och åkte skidor..
Lika skoj som vanligt.. Nästan!! Sören vilken jobbig blötsnö det var, men annars skitskoj!
Första gången Madde åkte utförs, och det ar en syn ska ni veta.. hahaha...
Hon hade lite sårt att komma in i det, så jag fick ha henne mellan mig och ploga för henne med. Plus att jag fick hålla upp henne.. Snacka träningsvärk! Ajaj...
!!!! MUSKLERNA MADDE !!!!
Har bilder på när Madde skenar iväg, och sen hur hon slår i backen.. 
Dom kommer=)
Första gången Oliver, Simon & Nicke stod på en snowboard..
Som vanligt så klarade Oliver det hur bra som helst. Han är helt otrolig på alla sportgrejer. Men han är ju inte rädd som en annan=) Simon tyckte inte det var så skoj, så han åkte pulka istället. Men tror faktiskt att han också är duktig om han bara hade åkt lite.
Nicke fixade det rätt bra, fast han fick vika tårna i Simons kängor..
Nästa gång får det bli rätt storlek till honom.
Han lär sig i Åre om inget annat!!
Längtar...
Kommer bilder på killarna också!

Kommentarer
Postat av: madeleine

JA AJ AJ AJ vad ont jag hade efteråt :)

MEN hur kul som helst =)



kramis gums

2009-03-16 @ 20:20:48
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0