Tänker..

Måndag och helt slut efter helgen, eller är det min förkylning?!?!

Här utanför är det ett jäkla liv i alla fall. Dom sätter upp nytt räcke på lägenheten rakt över oss. Borrar i betongen.. Det låter! Med tanke på hur det låter in här, så är jag glad att jag inte bor på den sidan. 

Imorgon bär det av till Hässleholm för min dom ang ryggen.. Vet att det inte blir positivt efter vad sjukgymnasten och arbetsterapeften sa förra veckan. Suck... Men men det blir väl hårdträning på gymmet och hoppas att musklerna kan bli så pass starka så jag kan fortsätta med det jobb jag vill. Sist sa dom att det är byte av yrke som gäller för mig.. Vad ska man då jobba med där ryggen inte tar stryk?? Måste ju ha ett jobb där jag känner att jag jobbar, där jag får använda min kropp.  Jaja, vi får se imorgon..

Tänker hela tiden på alla hundar från i lördags. Kunde gått där timme utan och timme in.. Rena drömmen ju! Funderar mycket på om det blir en Engelsk Bulldog. Dom är ju alltid mer eller mindre sjuka. Tänk alla pengar man kommer att få lägga ner på veterinärsbesök, plus att dom kostar 25.000 att köpa. Det blir mycket pengar under åren man har henne/honom.(förhoppningsvis henne. Finns så söta/tuffa kläder till dom..hihi) Kollat in Olde English Bulldog. Dom är lite större och inte så sjuka, men samma skrynkliga ansikte=) Kolla...

 

=)=)=)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kim

naaaaaaaaaaaaaw. Så gudomligt söta. Hoppas allt går bra med ryggen. puss

2009-03-23 @ 11:41:44
URL: http://www.kimstolpe.bloggagratis.se
Postat av: madeleine

dem är ju bara för söta med det skrynkliga hihi



kram

2009-03-23 @ 17:58:32
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0