Måndag

Då var det måndag igen.. Uppe med tuppen å skickat killarna till skolan. Helt slut idag. Sovit så dåligt !! Tankarna går runt runt.. Inte ens när man sover kan huvudet sluta funka.hehe.. Idag är det arbete i lägenheten som gäller. Håller på att packa lite grejer å fixa hålen i väggen. Dom har ju blivit stenhårda med det har jag hört.. hrm.. Dom skulle måla om här efter nyår, men nu har dom ändrat reglerna med åren, så det är två plus år till. Så nu ska det fixat till så man inte ryker på det. Säger dom något så flyger jag i taket. Inte en svenska krona dom ska ha av oss inte !! 

 

Annars har helgen varit fin ! Fredag lagade vi lite mat ihopa å kollade tv, film & mys. Sen blev det salongen på lördag morgon. Så nu är man fin i håret igen =) Tack mamma för allt !! Du är den bästa på jorden !! Love you !! Sen bar det av till Eko för lite inhandling av träolja. När vi kom hem så kom vi på att vi missade Netto i Kristianstad, så det var bara att köra tillbaka in igen.. hehe.. Kvällen avslutades med grill å grogg=) Söndag körde vi in till Hässleholm och testade den tvätten där man själv tvättar. Jag tvättade och Nicke höll koll på tiden. F-n vad kul det var. Stressigt, men skoj=) Tänk vad en liten tvätt kan roa oss =) Väl hemma igen så vaxade, städade å grejade vi klart med bilen. Blev såå fin =) Riktigt bra blev det. Vilket team vi är=)  Sen kom killarna hit.. Arga som attans.. VILKET JAG FÖRSTÅR !! Men dock ej på oss. 

 

Nä nu tillbaka till mina hål !!

 

Väntar fortfarande ÅSA !!!

 

 

74 dagar kvar !!


Kommentarer
Postat av: Hanéllskan

ha ha. ja lite konstiga saker ibland kan roa en jättemycket :)



tack för dina kommentarer. snart ses vi hoppas jag. har ju ingen bil med mig ner så jag hoppas det går att lösa ändå.



puss

2009-05-11 @ 11:32:19
URL: http://www.kimstolpe.bloggagratis.se
Postat av: madeleine

ja du bra fråga

har så mkt i huvuder

som snurrar så :P



HAHA !! tss fniss

är inte kansa för ingeting :P

2009-05-12 @ 13:30:27
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Hanéllskan

Ja jag är nere hela veckan. kommer fredag åker hem helgen därpå :) woho



puss och tack :)

2009-05-12 @ 14:01:19
URL: http://www.kimstolpe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0