När ger de me sig!?!?!?!

Nu har feber min lagt sig, men det hesa å förkylningen sitter i.. Hatar de att var gång man blir lite förkyld så ska man fan bli hes.. Visst.. finns säkert folk som tycker de e jäkligt skönt=) men inte ja. Hela halsen e ju uppriven..grr.. men men..

 

Sitter och känner efter om jag orkar in till Hässleholm.. Är bra slö fortfarande, men sen vill jag på ett sätt också..  Men innan det blir aktuellt så ska jag diska, plocka undan och kanske byta kläder. Usch, nu blev det jobbigt =)

 

Åååå...Ikväll ska det ringas om tid till min tattoo =) Längtar så mycket till den är KLAR !! Dock ej tills jag ska göra den.. ajaj.. det jäkla ljudet från maskinen är det värsta. Men på min kropp ska den ! Men hur snyggt är det när man är 70 år gammal, å man inte ser vad det är för man är helt skrynklig?? hrm.. jaja.. då går man väl ändå i knästrumpor. (ska ha den på vaden)

 

mina bästa vänner just nu...

 

 

59 dagar kvar =)


Kommentarer
Postat av: madeleine

vilka trevliga vänner du har :P

krya på dig gums

pus & kram

2009-05-27 @ 12:39:35
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0