Nu känns det lite...

Vandringen var hur skoj som helst ! Vi var indelade i olika lag. Vårt lag hette Hästen.Oliver bytte till vårt lag också, det var skoj. Vi var folk från förskolan upp till femman, plus att vi va fem vuxna i vårt lag. Där var en backe som man kände av. Försökte få Simon att springa upp för den, men det slutade med att jag fick dra honom. Så vi gick ! Under vandringen var där olika stationer. Kasta hästskor, pil, hoppa säck, frågesport osv.. ( kommer bilder ) Hade en fika pause vid tio tiden, sen var det korv när vi kom i mål. Denna runda tog 3 timmar. 3 snabba timmar...

 

När vi kom hem satte sig jag och Simon på våra cyklar igen och for in till Hässleholm. Åt lite och svängde inom videomix. Han skulle bevisa att han hade bra kondition =) När vi var på väg hem sa han att i nästa vecka skulle vi cykla in igen och lämna filmerna. Men när vi väl kom hem så blev det andra ord av det.. ALDRIG MER JAG CYKLAR TILL HÄSSLEHOLM !! Hahaha... Jodå, det kommer han göra. Vi skulle göra det en gång i veckan nu sa han, men det ändrade han som sagt väldigt snabbt igen =)

 

Nu är det duschen som gäller, sen ska man på cykeln igen och upp till läkaren å inom ICA på vägen hem.

 

Ska nog fixa till maten nu innan duschen, så man slipper det när man kommer hem. 

 

Här är en som kommer sova gott i natt =)

 

Dagarna tickar...


Kommentarer
Postat av: madeleine

låter som en toppen dag gumman :)



kram kram

2009-05-07 @ 18:48:18
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: madeleine

ja det blev mkt telefonsamtal till idioterna

å sen var jag helt förstörd efter samtalet så jag orkade inte prata med nån :(



cykla till hässle ni är duktiga :)

får ni göra fler gånger :P



kram kram

2009-05-08 @ 00:40:16
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0