Underbara dagar =)

Solen skiner .. Vad mer kan man önska sig? Jo.. Att vi får komma till tidigare såklart. Fy vad jag längtar. Har planerat hur mycket som helst redan, så det snurrar i huvudet på Nicke. hihi.. Men han säger ju att jag har fria händer. Litar nog lite på mig =) Tänk om man hade haft så mycket pengar så man precis hade kunnat göra som man vill.. ja drömma ska man göra..

 

Valborg var väldigt trevligt! God mat, trevligt sällskap. Kan inte bli bättre. Var ju hemma hos Åsa och grillade, satt på hennes mysiga altan hela kvällen. Eller nästan i alla fall. Jag, Nicke och Ebba cyklade ner en sväng till sjön och kollade sen inom Jonas på vägen hem och tog oss en dricka =)

 

Gårdagen åkte jag och Nicke till Åhus. Kollade in vår åkgräsklippare =) Och jag fick äntligen kela med min lille vovve =)  Var inte där så länge utan bara några timmar. Simon var hemma, och Olli var ute hos Felix. Kom hem och lämnade grejer, fortsatte in till Hässleholm och hämtade Kina. Sen  somnade vi i soffan. Helt slut.. =)

 

Denna dag började med en sväng till Hässleholm. Såg i morse att min linsvätska var så gott som slut, så det fick bli en snabbis in där. Det var allt jag handlade, faktiskt! Där i mot så shoppade Simon loss. Ett spel med hörlurar till sitt PSP och en filmbox. Så där sprang lite pengar iväg. Men på bra saker tyckte jag allt! Sen fortsatte vi med att gå bort t Ämil. Nicke skulle hjälpa honom med trädäcket, så jag höll Bodil sällskap. Hon är för härlig och prata med.. haha.. Blev middag där, inte fel alls. Å snart är det Robinsson !!

 

Letar efter snyggt kakeldekor, men hittar inget i min smak. =( Var ska jag hitta det ?? Vill inte bara ha dom vanliga små rutorna, utan ett mönster. Precis som väggdekor. Har sett det innan, men kan nu inte hitta det.. Jaja, det är bara att fortsätta leta. Hitta det ska jag..

 

83 dagar kvar !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0