Vandring

Då var man uppe med tuppen idag. 04.30 ringde klockan och jag å Nicke steg upp. Det är lika mysigt var gång vi går upp ihopa. Lite prat och mys i soffan innan han åker till jobbet =) Såå mysigt.. Vid halv åtta kommer Simon & Oliver å hämtar mig, så ska vi cykla upp till skolan sen vidare till Orebacken för lite vandring å tävling med deras klasser. Ska bli skoj =) Har packat ner kameran, så lägger ut lite bilder från dagen här sen !

 

Igår var vi på "möte" med tanten.. Shit vilken skithög hon är. Något är allvarligt fel på den männniskan ! Hon skulle tom sälja grejer till oss, som är vårt ! Eller som kommer att bli vårt. Längtar så mycket tills jag kan skriva att nu är det klart ! =)

 

Nä nu ska jag ringa bästa Hanéllskan =)

 

78 dagar kvar !!


Kommentarer
Postat av: Hanéllskan

ha ha. ja jag undrade vad fan du gjorde uppe så tidigt. men aldrig fel med lite morgonsamtal när man sitter ensam. hoppas du får roligt på vandringen. och du, vilken keps blev det? :)



puss

2009-05-07 @ 07:43:53
URL: http://www.kimstolpe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0